Email: info@blossomup.nl

TEL: 06-125 01 407

Service

Leveringsvoorwaarden:

Levering Bachbloesems:

1 werkdag (Nederland) na online anamnese ivm de nodige informatie moet ingewonnen worden over uw klachten en persoonlijkheid bij eerste bestelling.

Levering overige producten:

1 werkdag (Nederland)*

Levertijd
België: 2 tot 3 werkdagen
Rest van Europa: 3 tot 5 werkdagen
Rest van de wereld**: 4 tot 8 werkdagen

* indien besteld voor 16:00

** Verzending buiten de EU (Inclusief overzeese gebieden) op eigen risico. Hierbij moet ook rekening gehouden worden met mogelijke douane kosten en wetgeving die van kracht is in het ontvangende land.

Hoe kan ik een pakketje retourneren?

Ben je toch niet tevreden over een product?

Stuur dan een mailtje naar info@blossomup en vertel om welk product het gaat. Vermeld ook je ordernummer. 

Je hoort zo snel mogelijk van mij of en hoe het pakketje retour kan.

Ik stuur je een mailtje met óf een gratis retourzegel die je op je pakketje kan plakken óf je krijgt het verzoek om het (kleine) product per envelop naar mij toe te zenden (ik vergoed dan de postzegels).

Je kunt binnen 15 dagen na binnenkomst van bestelling een retour melden, nadta de retour gemeld is heb je ook weer 15 dagen de tijd om het pakje terug te sturen.

Verpak het product bij voorkeur in de originele verpakking en geef het pakketje af bij een van de PostNL vestigingen.

Je kunt de producten *GRATIS retour zenden.

Ik zal binnen 7 werkdagen, maar uiterlijk binnen 30 werkdagen na ontvangst van de retourzending je geld terugstorten op je bank- of girorekening.

Wil je toch nog graag wat vragen over het retourneren, neem dan contact met mij op; ik zorg ervoor dat je snel antwoord krijgt.

*geldt niet bij gratis verzonden pakketjes , dan betaal je zelf de retourkosten. Ook Bachbloesem Mix en Make-up (i.v.m. Hygiëne) is uitgesloten voor retour.

Hoe kan ik Blossom Up bereiken?

Al onze gegevens staan op deze pagina: Contact.

Mag ik bellen als ik een vraag heb?

Natuurlijk mag je bellen! Het telefoonnummer is 06 125 01 407

Tijdens een consult neem ik niet de telefoon op, mail mij dan of laat een bericht achter.

Wat staat er in de Algemene Voorwaarden?

De algemene voorwaarden of leveringsvoorwaarden vind je onderaan elke pagina rechts in de footer achter de link ‘Algemene voorwaarden‘.

Deze voorwaarden zijn duidelijk, helder en geschreven vóór jou en niet om tégen jou gebruikt te worden.

Hoe gaat Blossom Up om met mijn gegevens?

Het antwoord op deze vraag staat in onze Privacyverklaring.

Wat kan ik allemaal bestellen bij Blossom Up?

In mijn ideale wereld gebruikt iedereen cosmetica en huidverzorging zonder parabenen, zonder SLS, zonder parabenen, zonder synthetische ingrediënten gaat gebruiken.

Of simpeler gezegd: cosmetica en huidverzorging ZONDER TROEP, dat gezond voor je is, en waar je letterlijk een goed gevoel bij krijgt.

Cosmetica en huidverzorging die uiteraard niet is getest op dieren, die wat doen voor je huid en die eerlijke geuren hebben.

Bij Blossom Up vind je luxe én betaalbare ECO cosmetica voor iedereen!

Maar ook voor Bachbloesem Mix op Maat, Gifts, Decoratie en Vegan producten kun je bij Blossom Up je hart ophalen.

Laat je verrassen door de keuze en het bestelgemak.

Milieuvriendelijke verpakking

Ik verstuur de producten vaak in gerecyclede verpakkingen, omdat dit beter is voor het milieu.

Het kan zijn dat je aan de doos kunt zien dat het hergebruikt is.

Ook het vulmateriaal is milieuvriendelijk.

Het papier is gerecycled en de groen witte schuimpjes zijn van mais gemaakt.

Dus beide materialen kunnen gewoon gescheiden in het afval.

Blossom Up verkoopt niet alleen biologische en ecologische producten, maar verzendt ze ook graag op de meest milieuvriendelijke manier.

Verzending in NL

Voor de verzending reken ik bij brievenbuspakketjes € 3,75 en voor grotere pakketten € 6,25

Dit is vaak goedkoper dan de normale verzendkosten.

Mocht je een bestelling plaatsen buiten NL neem dan contact met mij op. Ik help je graag verder.

Afhalen

Het is ook mogelijk om je pakketje af te halen bij mij in Venlo. Je kan in het bestelproces kiezen voor ‘afhalen’